Skip to content
Pirsi.pl

Pirsi.pl

Pozycjonowanie i SEO – Zwiększamy pozycję w Google

Primary Menu
  • Strona główna
  • SEO
  • Pozycjonowanie
  • Reklama
  • SEM
  • Pozostałe
  • Lista wpisów
  • Kontakt
  • O nas
  • Reklama

Reklama internetowa i jej zalety

admin 4 lata temu

Zalety reklamy internetowej

Nie ma limitu czasowego na reklamę – nie ma określonych godzin pracy dla sklepów internetowych czy firmowych stron internetowych, nie ma też bariery czasowej, jaka istnieje w tradycyjnym świecie sklepów. Klient ma nieograniczony dostęp do oferty firmy i w każdej chwili może ją przeczytać. Reklamy zamieszczane w Internecie nie muszą być odtwarzane o określonej godzinie, tak jak reklamy telewizyjne, ponieważ można z nich korzystać przez całą dobę. Strefa czasowa innych krajów nie ma znaczenia. Ponadto w dowolnym momencie możemy publikować wpisy reklamowe, tworzyć blogi eksperckie, czy udostępniać filmy na YouTube. Oczywiście treść czy grafika może dostosowywać się do zmieniających się warunków pogodowych czy pory dnia, ale nie ma takiego wymogu.

Zakres reklamy internetowej jest nieograniczony 

Dzięki tej metodzie komunikacji możemy dotrzeć do każdego zakątka świata. Reklama internetowa ma nieograniczony wpływ. Dzięki znacznemu postępowi technologicznemu jest to możliwe i jest doskonałą okazją dla każdej firmy planującej rozszerzenie sprzedaży na rynek międzynarodowy. Internet skrócił dystans, a globalny charakter reklamy nie będzie nas w żaden sposób ograniczał. Łączenie się z potencjalnymi klientami przez Internet jest proste i tanie, co jest lepsze niż inne formy reklamy. Informacje telewizyjne, radiowe czy informacyjne na rynkach zagranicznych są znacznie droższe, a ich realizacja jest znacznie bardziej skomplikowana.

Reklama internetowa jest interaktywna 

skuteczność reklamy możemy zrozumieć, jej odbiór niemal od razu, bo mamy kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Dobra komunikacja z klientami pozwala budować zaufanie do firmy, budować pozytywny wizerunek firmy, rozumieć potrzeby i marzenia klientów docelowych, a następnie pozytywnie wpływać na kampanie reklamowe. Rozmowy z klientami można nawiązać, zamieszczając komentarze na blogach firmowych, fanpage, subskrypcje biuletynów i branżowe webcasty. Wszystkie metody pozwalają na budowanie pozytywnych relacji z klientami, a obie strony na tym skorzystają.

Reklama internetowa dociera do określonej grupy odbiorców

Internet daje szerokie możliwości dotarcia do bardzo konkretnych grup docelowych. Ponieważ koszt reklamy internetowej jest stosunkowo niski w porównaniu z reklamą tradycyjną, możesz pozwolić sobie na długofalowe działania i planowanie szerokiej gamy strategii kampanii reklamowych. Na przykład możemy wykorzystać reklamy Google Adwords do kierowania na określone grupy docelowe zdefiniowane na początku kampanii reklamowej. Dodatkowo bardzo ważnym elementem reklamy internetowej jest remarketing związany z Google Adwrods, ponieważ jest skierowany do osób, które już odwiedziły witrynę i są potencjalnymi klientami zainteresowanymi usługami lub produktami, a więc pochodzi z naszej grupy docelowej. Z technicznego punktu widzenia remarketing umożliwia wyświetlanie banerów reklamowych (podczas przeglądania witryny) internautom, którzy po odwiedzeniu naszej witryny zapisali w swoich przeglądarkach pliki „cookies”.

Continue Reading

Poprzedni: Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
Kolejny: Jak reklamować się w Social Mediach

Przeczytaj również

Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail
  • Reklama

Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

admin 3 lata temu
media Jak reklamować się w Social Mediach
  • Reklama

Jak reklamować się w Social Mediach

admin 3 lata temu
Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
  • Reklama

Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

admin 4 lata temu
Idealna reklama w kasynie internetowym
  • Reklama

Idealna reklama w kasynie internetowym

admin 4 lata temu
  • Najnowsze
  • Popularne
  • bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
    • SEM

    Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

  • Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?
    • Pozycjonowanie

    Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?

  • Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail
    • Reklama

    Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

  • Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?

  • media Jak reklamować się w Social Mediach
    • Reklama

    Jak reklamować się w Social Mediach

  • Jakie są różnice między SEO, a SEM?
    • SEM
    • SEO

    Jakie są różnice między SEO, a SEM?

  • Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
    • Reklama

    Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

  • Etapy SEO promocji witryny www
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Etapy SEO promocji witryny www

  • Raport SEO: co warto wiedzieć?
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Raport SEO: co warto wiedzieć?

  • bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
    • SEM

    Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

Polecamy

bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
  • SEM

Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

admin 3 lata temu
Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?
  • Pozycjonowanie

Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?

admin 3 lata temu
Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail
  • Reklama

Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

admin 3 lata temu
Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
  • Pozycjonowanie
  • SEO

Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?

admin 3 lata temu
media Jak reklamować się w Social Mediach
  • Reklama

Jak reklamować się w Social Mediach

admin 3 lata temu
Copyright © All rights reserved. | Magnitude by AF themes.