W XXI wieku pozycjonowanie stron internetowych zajmuje bardzo ważne miejsce. Branża SEO ma się doskonale, dzięki czemu wzrasta znaczenie takich usług, jak audyt SEO czy raportowanie. Dobry raport SEO staje się dziś czymś wyjątkowo cennym, jednak nie każdy z nas wie, jak go przygotować. Co warto wiedzieć na temat takiego raportowania? Co robić, by przygotowany przez nas raport SEO był naprawdę dobry?

Co to jest SEO? Dowiedz się, jak zoptymalizować stronę www

Raport SEO to nic innego, jak podsumowanie pewnego okresu (miesiąca, kwartału, półrocza) pracy, w trakcie którego osiągnięto pewne wyniki. Jakie? To dokładnie wskazuje raport. Dobry raport SEO pokazuje, jaki postęp został osiągnięty, jakie działania przeprowadzono oraz jakie są ich efekty. Dobry raport SEO powinien też dodatkowo uwzględniać krótką wizję przyszłych działań oraz ich cel. Taka prognoza to cenna informacja dla każdej firmy, która na swą promocję w internecie jest w stanie wydać sporą sumę pieniędzy. Dobry raport SEO to szereg cennych informacji, które powinny być przedstawione w prosty i przejrzysty sposób. Ważna jest tu nie tylko analiza przeprowadzonych do tej pory działań, ale i ich ocena oraz konkretny plan współpracy na najbliższy czas. Taki raport sprawia, iż podejmowanie dalszych prac w zakresie SEO staje się łatwiejsze, a współpraca między copywriterem a zlecającą mu pracę firmą staje się łatwiejsza.