Idealna reklama w kasynie internetowym
Jak zrobić dobrą reklamę kasyna – na to pytanie stara się odpowiedzieć wiele osób. Nieważne, czy jesteś ekspertem branży reklamowej, czy dopiero rozpoczynasz proces tworzenia pierwszej z nich, z pewnością zastanawiasz się, jak sprawić, aby twój produkt osiągnął sukces. Dziś podzielimy się kilkoma ciekawymi faktami oraz przykładami i poradami ze świata skutecznej reklamy. Twoja reklama również może być idealna.
Przygotowania
Ile powinno trwać przygotowani idealnej reklamy? Czy nad projektem powinniśmy zastanawiać się tygodniami, czy może jednak pierwsza myśl może okazać się tą najlepszą? Prawda jest taka, że nie ma żadnej reguły. Niektóre reklamy, które osiągały sukces, powstawały zaledwie w kilka dni. Ba, czas na stworzenie dobrej reklamy nie musi przekraczać nawet kilku godzin!
Często jednak reklama jest owocem długich prac. Za przykład weźmy jedną z reklam popularnej marki Volvo. Zanim powstał finalny produkt, zespół pracował nad projektem kilkadziesiąt miesięcy, zbierając informacje bezpośrednio od grupy docelowej, do której miał trafić najnowszy model ciężarówki wyprodukowanej przed firmę.
Co reklamować?
Pierwszym krokiem w przygotowaniu idealnej reklamy będzie ustalenie, co chcemy zareklamować. Czy chcemy stworzyć reklamę konkretnej gry, usługi, czy może całej strony? Wiemy, że to nasza witryna jest na liście najlepszych kasyn online, ale jak chcielibyśmy to pokazać? A może naszym celem jest zaprezentowanie odbiorcom konkretnej gry lub automatu? Wtedy nasze priorytety będą inne.
Czasami ważne jest jednak zareklamowanie całej marki. Jeżeli naszym produktem będzie na przykład kolejny automat owocowy, podobny do wielu innych, trudno będzie wybić się na samej reklamie tej konkretnej gry. Jeżeli jednak oprócz tego automatu w naszej ofercie znajdują się inne ciekawe maszyny, dlaczego nie zareklamować wszystkich na raz? Tworząc reklamę, która wśród odbiorców zwiększy świadomość o istnieniu całej marki, pomoże utrwalić sobie logo naszej firmy, może przynieść o wiele lepsze efekty, niż pokazanie tylko jednego, podobnego do wielu innych produktu.
Informacja
Tworząc reklamę chcemy oczywiście trafić do odpowiedniej grupy docelowej. W tym celu najlepiej jest zebrać informacje bezpośrednio od naszych odbiorców. Co skłoniłoby ich do zakupu naszego produktu? Czego szukają w idealnym towarze? Przykładowo reklamując kasyno na żywo, warto zapytać klientów, co skłania ich do wyboru akurat tego dostawcy kasyn live?
Warto również śledzić, z których usług kasynowych gracze korzystają najczęściej i wyciągać wnioski z pozostawianych przez nich informacji? Które gry i dlaczego cieszą się największą popularnością? Czy gracze chętnie sięgają po dostępne bonusy? Na które maszyny zazwyczaj przeznaczają najwięcej pieniędzy? Być może wziąć pod uwagę trzeba duży wskaźnik RTP, dostępne bonusy do wykorzystania na danej maszynie lub możliwość wygrania dużych pieniędzy w jackpocie.
Pomyślmy również o zastosowaniu reklamowanego przez nas produktu. Czasami zamiast opisywać świetność danej gry lepiej zaprezentować klientom, jak działa dany automat. Świetnym sposobem na to mogą być darmowe spiny lub inna możliwość przetestowania automatu za darmo. Taka forma promocji angażuje klienta i pobudza zmysły, przyciąga – sam gracz zatracając się w grze czasami zapomina, że to tylko forma reklamy gry lub kasyna.
To tylko kilka praktycznych i przydatnych wskazówek. Stworzenie idealnej reklamy wymaga oczywiście ogromnych pokładów kreatywności, dobrego pomysłu oraz nieco szczęścia. Nigdy nie wiemy, czy nasz pomysł na zareklamowanie produktu lub usługi nie przyjmie się fenomenalnie nie tylko wśród grupy docelowej, ale również całego społeczeństwa. Z drugiej strony nasza reklama może również okazać się niezwykle irytująca – na takie przypadki także powinniśmy uważać, aby nasza marka nie kojarzyła się odbiorcą z negatywnymi emocjami.