Skip to content
Pirsi.pl

Pirsi.pl

Pozycjonowanie i SEO – Zwiększamy pozycję w Google

Primary Menu
  • Strona główna
  • SEO
  • Pozycjonowanie
  • Reklama
  • SEM
  • Pozostałe
  • Lista wpisów
  • Kontakt
  • O nas
  • Reklama

Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

admin 3 lata temu

by już w pierwszej chwili zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, bardzo ważne jest, aby przy pisaniu e-maila powitalnego zachować najwyższą staranność. W tym celu należy wziąć pod uwagę szereg czynników:

Wyślij wiadomość e-mail bezpośrednio w momencie zapisywania się na listę

Powitalna wiadomość e-mail powinna być wysyłana automatycznie zaraz po zakończeniu subskrypcji. Innymi słowy, ta wiadomość e-mail powinna być zautomatyzowana, tak aby była natychmiastowa. Mówimy o tym, ponieważ nie ma sensu witać subskrybenta kilka godzin, a nawet dni później. Im więcej czasu upłynie, tym bardziej prawdopodobne jest, że użytkownik zapomniał o firmie lub marce.

Krótko, zwięźle i na temat

Wiadomość powitalna powinna być na tyle krótka, aby użytkownik mógł ją przeczytać w całości. Zacznij od bezpośredniego, jasnego i atrakcyjnego tematu, tak aby subskrybent zdecydował się go otworzyć. Jeśli chodzi o samą wiadomość e-mail, użytkownik powinien zostać powitany w spersonalizowany sposób. Oznacza to, że ważne jest, aby pojawiła się jego nazwa użytkownika, lub imię. Ważne jest również, aby podziękować mu za zapisanie się na listę, oraz podkreślić korzyści płynące z bycia na niej.

Okaż entuzjazm i wdzięczność

Głównym celem tej wiadomości e-mail jest podziękowanie użytkownikowi za decyzję o dołączeniu do listy subskrybentów. Wiadomość ta powinna być przekazana w jasny sposób i wywoływać entuzjazm. To uczucie powinno być przekazywane od pierwszej chwili.

Przedstaw swoją firmę

Prawdopodobnie wszyscy użytkownicy, którzy zdecydują się na rejestrację, będą wiedzieli, przynajmniej w minimalnym stopniu, jakie produkty lub usługi oferuje firma. Mimo to ważne jest, aby w bardzo zwięzły i krótki sposób przekazać subskrybentowi informacje o niej i podkreślić jej mocne strony.

Wyjaśnij, co zamierzasz zaoferować

Wielu subskrybentów obawia się, że ich skrzynka odbiorcza będzie pełna e-maili reklamowych. Za pomocą powitalnej wiadomości e-mail można określić częstotliwość wysyłania tego typu wiadomości. Możesz również wyjaśnić wartość tych wiadomości lub korzyści, jakie odniosą, jeśli zdecydują się je otworzyć. Jest to rada od ekspertów PR ze strony https://www.prexpert.pl/, z którymi ściśle współpracujemy.

Dodawanie wartościowych i spersonalizowanych treści

Postaraj się, aby wszystkie informacje, które pojawiają się w e-mailu, były interesujące dla użytkownika i aby oprócz wszystkich wymienionych powyżej elementów zawierały instrukcje lub dane, które mogą pomóc subskrybentowi w korzystaniu z platformy, poruszaniu się po stronie internetowej lub w innych działaniach.

 

Continue Reading

Poprzedni: Jak reklamować się w Social Mediach

Przeczytaj również

media Jak reklamować się w Social Mediach
  • Reklama

Jak reklamować się w Social Mediach

admin 3 lata temu
Reklama internetowa i jej zalety
  • Reklama

Reklama internetowa i jej zalety

admin 4 lata temu
Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
  • Reklama

Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

admin 4 lata temu
Idealna reklama w kasynie internetowym
  • Reklama

Idealna reklama w kasynie internetowym

admin 4 lata temu
  • Najnowsze
  • Popularne
  • bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
    • SEM

    Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

  • Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?
    • Pozycjonowanie

    Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?

  • Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail
    • Reklama

    Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

  • Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?

  • media Jak reklamować się w Social Mediach
    • Reklama

    Jak reklamować się w Social Mediach

  • Jakie są różnice między SEO, a SEM?
    • SEM
    • SEO

    Jakie są różnice między SEO, a SEM?

  • Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
    • Reklama

    Sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

  • Etapy SEO promocji witryny www
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Etapy SEO promocji witryny www

  • Raport SEO: co warto wiedzieć?
    • Pozycjonowanie
    • SEO

    Raport SEO: co warto wiedzieć?

  • bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
    • SEM

    Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

Polecamy

bakarat Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online
  • SEM

Jak tradycyjne koło ruletki wkręciło się do świata online

admin 3 lata temu
Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?
  • Pozycjonowanie

Co może zrobić dla Ciebie doceniana agencja SEO?

admin 3 lata temu
Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail
  • Reklama

Wskazówki dotyczące pisania powitalnej wiadomości e-mail

admin 3 lata temu
Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
  • Pozycjonowanie
  • SEO

Pozycjonowanie strony Internetowej — na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę?

admin 3 lata temu
media Jak reklamować się w Social Mediach
  • Reklama

Jak reklamować się w Social Mediach

admin 3 lata temu
Copyright © All rights reserved. | Magnitude by AF themes.