Jakie trzeba podejmować regularne działania w SEO? Zastanówmy się przez chwilę wspólnie nad tym.

SEO to dwa rodzaje działań -w praktyce i teorii 
Najprościej rzecz ujmując, SEO (Search Engine Optimization) są to zaplanowane działania w kodzie strony oraz bazujące na ustawieniach danej, konkretnej strony oraz poza nią. Chodzi tutaj o wszelkie możliwe działania przeprowadzane na silnikach wyszukiwarek internetowych. Działania te opierają się zawsze na dwóch aspektach, typach działań-praczy z naszej strony.

SEO to dwie warstwy, jakie?
Pierwsza warstwa: jest czysto ona techniczna i konfigurowalna (stosowanie ustawień względem optymalizacji dla sprawniejszego działania strony www). Tu potrzeba odpowiedni sposób zgrać ze sobą, ustawić przeróżne rzeczy na stronie (komentarz, wygląd menu, komentarze, czcionka, napisy, zakładki, czy też posty).

Druga warstwa: polega na dopracowaniu, doszlifowaniu „Contentu” -treści strony www (zawartości strony nie stanowi jej tylko i wyłącznie tekst). Należy dobrze również szczegółowo rozplanować, co chce się napisać, a czego nie powinno się umieszczać na stronie- w postaci wpisu oraz w jaki sposób publikować treści. W dalszej części działań warto zastanowić się nad: -odpowiednim rozmieszczeniem tagów, kategorii oraz nad treścią mającą znaleźć się menu nawigacyjnym (ang. UI- User Interface z tłum. na pol. Graficzny Interfejs użytkownika).

Pamiętajmy o tym ciągle: w kwestii SEO to dwa rodzaje działań, które nie wystarczy podjąć raz i koniec. Co więcej, ten rodzaj wykonywanej prascy nad storna musi być podejmowanych nieustannie, aby strona była dobrze odbierana przez osoby ją odwiedzające i by sprawnie ona funkcjonowała i rozwijała się przez cały czas.